Η ΤΡΑΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΟ ΙΣΛΑΜ – (Σχόλιο σε πρόσφατη εκδήλωση για την βία κατά των γυναικών)

 

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ

Εν Πειραιεί τη 31η Οκτωβρίου 2022

 

Η ΤΡΑΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΟ ΙΣΛΑΜ

(Σχόλιο σε πρόσφατη εκδήλωση για την βία κατά των γυναικών)

 

Με θλίψη και ανησυχία παρατηρούμε τα εκφυλιστικά φαινόμενα που συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό στην ελληνική κοινωνία. Ύστερα από τα τραγικά επακόλουθα του πολέμου στην Ουκρανία, τρέφαμε την ψευδαίσθηση ότι η κοινωνία μας θα είχε συνειδητοποιήσει την βαθύτατη πνευματική κατάπτωση, στην οποία οδεύει ολοταχώς και θα έδειχνε σημάδια μετανοίας, ανανήψεως και επιστροφής στο Θεό, την πηγή της αληθινής ζωής και ευτυχίας. Το κακό έχει γιγαντωθεί επικίνδυνα και ο σύγχρονος άνθρωπος κατρακυλά ασταμάτητα στην άβυσσο της ηθικής σαπίλας. Η σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα είναι εξόχως τραγική, όπως αυτή φανερώνεται στην καθημερινή ειδησεογραφία. Φόνοι, ειδεχθή εγκλήματα, παιδοκτονίες, γυναικοκτονίες, βιασμοί παιδιών και γυναικών, αρπαγές ανηλίκων, εκβιασμοί, έξαρση της πορνείας και της μοιχείας, έξαρση των σεξουαλικών εγκλημάτων και διαστροφών και πολλά άλλα συνθέτουν το φρικώδες σκηνικό!

Μια από τις φοβερότερες μάστιγες της σημερινής κοινωνίας είναι και οι συνεχείς, σχεδόν καθημερινές περιπτώσεις κακοποιήσεως γυναικών και συχνά η δολοφονία τους. Τόσο η πολιτεία, όσον επίσης και η Εκκλησία καταδικάζουν αυτή την σύγχρονη τραγικότητα, μελετούν το φαινόμενο και αναζητούν λύσεις. Η Ιερά Μητρόπολις Αλεξανδρουπόλεως σε συνεργασία με την Ειδική Συνοδική Επιτροπή επί Ειδικών Ποιμαντικών Θεμάτων και την Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων συνδιοργάνωσαν Διαθρησκειακό Συνέδριο τον Σεπτέμβριο του 2018 στην Αλεξανδρούπολη, με θέμα: «Γυναίκες στη σκιά της βίας. Η ποιμαντική ευθύνη και η οπτική των Θρησκειών» με την συμμετοχή και εκπροσώπων της μουσουλμανικής μειονότητος της Θράκης. Εξέδωσαν μάλιστα και σχετικό Τόμο με τις εισηγήσεις, ο οποίος παρουσιάστηκε πρόσφατα σε ειδική εκδήλωση στο Συνοδικό Μέγαρο της Εκκλησίας της Ελλάδος.

Σύμφωνα με την είδηση: «Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα συνεδριάσεων της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος παρουσία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου. Παραβρέθηκε τιμητικά συμμετέχων στο Προεδρείο ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ. Άνθιμος, ενώ την εκδήλωση παρακολούθησαν επίσης αρκετοί Αρχιερείς, Μουφτήδες της Θράκης, ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιώργος Πατούλης, ο Γεν. Γραμμ. Θρησκευμάτων κ. Γιώργος Καλαντζής, η Βουλευτής κ. Άννα Καραμανλή, πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Ισότητας, Νεολαίας και Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, κλήρος και λαός». Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος τόνισε σε χαιρετισμό του, πως οι «σημαντικές εισηγήσεις των εκλεκτών ομιλητών (σ.σ. στο Συνέδριο της Ιεράς Μητροπόλεως Αλεξανδρουπόλεως) συνέτειναν στην ουσιαστική πληροφόρηση των 100 και πλέον συνέδρων, Ελλήνων πολιτών, μελών τόσο της χριστιανικής, όσο και της μουσουλμανικής κοινότητας, επί των απόψεων των δύο μεγάλων μονοθεϊστικών θρησκειών, της Ορθόδοξης Χριστιανικής Εκκλησίας και του Ισλάμ, αναφορικά προς το προκείμενο θέμα» [www.paratiritis-news.gr, https://www.paratiritis-news.gr/koinonia/parousiastike-stin-athina-o-syllogikos-tomos-gynaikes-sti-skia-tis-vias-i-poimantiki-efthyni-kai-i-optiki-ton-thriskeion/].

Κατανοητό και επαινετό το ότι οι παρά πάνω φορείς ασχολήθηκαν με το θέμα αυτό. Γιατί όμως θεωρήθηκε αναγκαία η συμβολή της «οπτικής των Θρησκειών» και εν προκειμένω του Ισλάμ, με ομιλήτες που προέρχονται από τον χώρο αυτό; Δεν αρκεί η κρυστάλλινη Ορθόδοξη χριστιανική διδασκαλία για την ανάδειξη της  αξίας της γυναίκας και της θέσης της στην κοινωνία, ώστε να χρειάζεται να συμπληρωθεί από την διδασκαλία του Ισλάμ; Είδαμε την συμμετοχή και μουσουλμάνων «θεολόγων» στο Συνέδριο, όπως και την συμπερίληψη κειμένων μουσουλμάνων μουφτήδων στον Τόμο, πράγμα το οποίο μας έθλιψε βαθύτατα. Το γεγονός ότι τα μουσουλμανικά αυτά κείμενα προβάλλουν μονόπλευρα ορισμένα μόνον, «ανώδυνα», διδάγματα του Κορανίου για την γυναίκα, ενώ αποσιωπούν μιά πληθώρα άλλων, τα οποία συνθέτουν την δραματική θέση της γυναίκας στο Ισλάμ, όπως αυτή αναδύεται σε χώρες όπου κυριαρχεί το Ισλάμ, όπως λ. χ. στο Αφγανιστάν και το Ιράν, είναι το πρόβλημα.

Η διοργάνωση του εν λόγω Συνεδρίου μας αναγκάζει να επανέλθουμε για μια ακόμη φορά γύρω από το θέμα της Διαθρησκειακής Συνεργασίας μεταξύ της Εκκλησίας και των θρησκειών του κόσμου, προκειμένου να υπενθυμίσουμε κάποιες βασικές αλήθειες. Κυρίως απευθυνόμαστε στον πιστό λαό του Θεού, προς ενημέρωση, επαγρύπνηση και αγωνιστικότητα.

Το πρώτο που θέλουμε να τονίσουμε και να υπογραμμίσουμε, είναι το αδύνατον οποιασδήποτε μορφής συνεργασίας της Εκκλησίας με τις θρησκείες του κόσμου, με βάση το ευαγγέλιο και τη διδασκαλία της Εκκλησίας μας. Για μια ακόμη φορά το λέμε φωναχτά: Η θρησκεία του Ισλάμ είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα, που βλασφημεί τον Χριστό και αρνείται την θεότητά του! Ο Χριστός δεν δέχεται καμία απολύτως συνεργασία με εκείνους που τον υβρίζουν, τον βλασφημούν και γίνονται εκόντες, άκοντες όργανα του αντικειμένου. Σε όλες τις θρησκείες του κόσμου είναι παρών ο διάβολος και ενεργεί ο διάβολος, ο οποίος παραπλανά τους ανθρώπους μέσω των διαφόρων θρησκειών, για να τους οδηγήσει στην απώλεια.  Επομένως όσοι συμμετέχουν σε Διαθρησκειακά Συνέδρια και συνεργάζονται με εκπροσώπους άλλων θρησκειών, χαράσσουν μια δική τους γραμμή και πορεία πλεύσεως στη ζωή της Εκκλησίας, ξένη προς την διδασκαλία του Ευαγγελίου και την Πατερική μας Παράδοση. Και γι’ αυτό φέρουν βαρύτατη ευθύνη ενώπιον του    Θεού. Ας μην επαναπαύονται με την σκέψη ότι καμία Ορθόδοξη Σύνοδος δεν πρόκειται ποτέ να τους καλέσει να απολογηθούν, για όσα λέγουν και πράττουν, λόγω του ότι παντού σήμερα κυριαρχεί ο Οικουμενισμός. Διότι και αν ακόμη δεν κληθούν να απολογηθούν σε ανθρώπινα δικαστήρια, θα κληθούν ενώπιον του φοβερού βήματος του Χριστού εν ημέρα κρίσεως. Και τότε θα είναι αναπολόγητοι.

Στην αγία Ορθόδοξη Εκκλησία μας δεν αυτοσχεδιάζουμε, ούτε ακολουθούμε τον λογισμό μας, αλλά «επόμεθα τοις αγίοις Πατράσιν», (Δ΄ Οικουμενική Σύνοδος), όπως και εκείνοι «ήποντο» τοις αγίοις Αποστόλοις και Προφήταις, αφού όπως ομολογούμε, η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η Εκκλησία των Προφητών, των Αποστόλων και των Πατέρων. Θα πρέπει λοιπόν και στο θέμα των Διαθρησκειακών Συνεδρίων και Συναντήσεων να ακολουθούμε τους αγίους Προφήτας, τους Αποστόλους και τους αγίους Πατέρες και πριν από όλους τον ίδιο τον Κύριό μας Ιησού Χριστό. Όταν ο Κύριος μετά το βάπτισμά Του στον Ιορδάνη αποσύρθηκε στην έρημο και παρέμεινε προσευχόμενος και νηστεύων επί σαράντα ημέρες, δέχθηκε, όπως γνωρίζουμε, τους τρεις πειρασμούς, σύμφωνα με τις διηγήσεις των ευαγγελιστών, (βλ. Ματθ. κεφ. 4ο και Λουκ. κεφ. 4ο). Στον τρίτο εξ’ αυτών ο διάβολος πρότεινε στον Κύριο, να γίνουν φίλοι μεταξύ τους και να συνεργασθούν μαζί. Του υποσχέθηκε να του δώσει όλες τις βασιλείες του κόσμου, αρκεί μόνο να πέσει και να τον προσκυνήσει. Ωστόσο ο Κύριος δεν δέχθηκε καμία συνεργασία μαζί του, απέρριψε την πρότασή του και μάλιστα με οργή: «ύπαγε οπίσω μου, σατανά· γέγραπται γαρ, Κύριον τον Θεόν σου προσκυνήσεις και αυτώ μόνω λατρεύσεις», (Ματθ.4,10). Την ίδια συμπεριφορά βλέπουμε να τηρεί και σε άλλες περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα σε περιπτώσεις θεραπείας δαιμονισμένων, στις οποίες, ενώ τα δαιμόνια τον ομολογούσαν Υιόν του Θεού, (βλ. Λουκ. 8,28), Αυτός δεν δεχόταν την ομολογία τους, πράγμα που σημαίνει, ότι δεν δεχόταν να συνεργασθεί μ’ αυτά.

 

***

Στις γραμμές που ακολουθούν θα προχωρήσουμε σε ένα σύντομο σχολιασμό των εισηγήσεων δύο εκ των μουσουλμάνων ομιλητών, αυτή του κ. Ιρφάν Μολά και του Μουφτή Ξάνθης κ. Μπιλάλ Καρά Χαλήλ, όπως έχουν καταχωρηθεί στον ειρημένο τόμο. (https://www.paratiritis-news.gr/news/diathriskeftikos-dialogos-gia-tin-antime topisi-tis-vias-kata-ton-gynaikon/). Γενικά, οι δύο μουσουλμάνοι εισηγητές προσπάθησαν ανεπιτυχώς να «σερβίρουν» την εσφαλμένη άποψη, όπως θα φανεί παρά κάτω, ότι οι θηριωδίες, οι αιματοχυσίες, οι δολοφονίες αθώων στο όνομα του «Αλλάχ», το απύθμενο μίσος κατά των «απίστων» μέχρι εξοντώσεως και φυσικά η βία κατά των γυναικών, όπως επιτάσσει ρητά, σε πολλά εδάφια το Κοράνιο και η «Χαντίθ», είναι «παρερμηνείες» του «αυθεντικού» Ισλάμ!

Ειδικότερα ο κ. Ιρφάν, εκπαιδευτικός – ιεροδιδάσκαλος, στην εισήγηση του με θέμα «Στερεότυπα, στάσης ζωής που γεννούν βία – Η οπτική του Ισλάμ», τόνισε μεταξύ των άλλων τα εξής: «Τα τελευταία χρόνια πιστεύω πως κάθε σωστός μουσουλμάνος νιώθει ντροπή και αίσχος, που κάποιοι άνθρωποι στον πλανήτη ονομάζουν τους εαυτούς τους υποταγμένους στο θέλημα του Αλλάχ και στο όνομα του σκοτώνουν, καταστρέφουν, εξαπατούν αθώους ανθρώπους, και μουσουλμάνους ανάμεσά τους, πιστεύοντας πως αυτό είναι το σωστό και το δίκαιο». Ας μην είναι και τόσο σίγουρος ότι οι μουσουλμάνοι αισθάνονται ντροπή για όλα αυτά, αφού είναι στοιχεία της ισλαμικής θρησκείας τους! Ρωτάμε τον κ.  Ιρφάν: Όταν διαβάζει στο Κοράνιο τα παρά κάτω εδάφια: «Ο Αλλάχ αγόρασε από τους πιστούς τον εαυτό τους και τις περιουσίες τους, για να έχουν (σαν αντάλλαγμα) τον Παράδεισο. Αυτοί θα πολεμήσουν για τη θρησκεία Του, θα σκοτώσουν και θα σκοτωθούν» (Κοράνι 9: 111); «Ο Μουχάμαντ είναι ο απόστολος του Αλλάχ. Και όσοι είναι μαζί του είναι ισχυροί, ενάντια στους άπιστους και σπλαχνικοί μεταξύ τους» (Κοράνι 48:29). «Εξόντωσε τους ειδωλολάτρες όπου και να τους βρίσκεις», (Κοράνι 9,5) «Πολέμα εκείνους οι οποίοι δεν πιστεύουν στον Αλλάχ» (Κοράνι 9,29), δεν νιώθει ντροπή ο ίδιος; Πόσο πιο ξεκάθαρο μπορεί να είναι το Κοράνιο, ότι ο ισλαμικός «παράδεισος» «εξασφαλίζεται» με σκοτωμούς «απίστων»;

Σε άλλο σημείο αναφέρει, πως στις ισλαμικές κοινωνίες «η συμπεριφορά τους (εννοεί των μουσουλμάνων) προς τις γυναίκες είναι βίαιη, σκληρή και πολλές φορές απάνθρωπη, βάναυση και καταστροφική. Δεν ξέρω πώς αυτοί οι άνθρωποι ερμηνεύουν τις διδασκαλίες του Προφήτη και φυσικά εννοείται πως αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν καμία σχέση με το Ισλάμ»! Εάν όσα ισχυρίζεται αληθεύουν, τότε ας μας εξηγήσει, πως ερμηνεύονται τα παρά κάτω εδάφια του Κορανίου, που μας οδηγούν στα αντίθετα συμπεράσματα: «Οι άνδρες είναι ανώτεροι των γυναικών ένεκα της ιδιότητος δι’ ης ο Θεός ύψωσε τους μεν επί των δε», (Κορ. Αι Γυναίκες, 4:38). Οι άνδρες αφού θεωρούνται ανώτεροι των γυναικών, δεν μπορούν  να τις μεταχειρίζονται σύμφωνα με τις δικές τους επιθυμίες, ακόμα και με τη βία; Ασφαλώς ναι! Η ανισότητα ανδρός και γυναικός στο Ισλάμ δημιουργεί τις προϋποθέσεις για ενδοοικογενειακή βία. Σε άλλο σημείο του Κορανίου αναφέρεται πως οι γυναίκες «οφείλουσι να εκπληρώσι τα εαυτών καθήκοντα ως αρμόζει, οι δε άνδρες να προσφέρονται προς αυτάς μετά δικαιοσύνης, αλλ’ έχουσι την εαυτών εξουσίαν», (Κορ. Η Βους, 2:228). Η ρητή αυτή εντολή δίνει στον άνδρα την δυνατότητα να κρίνει, τι κατά τη γνώμη του θεωρεί ως δίκαιο και να πράξει σε κάθε μια συγκεκριμένη περίπτωση το θέλημά του, όποτε και όπως αυτός επιθυμεί, ανεξάρτητα από τη θέληση της γυναίκας. Με τη λέξη «οφείλουσι», το Κοράνιο δεν αφήνει στη γυναίκα να έχει άλλη επιλογή, παρά να παραδοθεί στη θέληση του άνδρα. Αν του αντισταθεί, αυτός έχει το «ιερό δικαίωμα» να την αναγκάσει! Στη σούρα «Κορ. Η Αγελάδα» (2:223), αναφέρεται το εξής: «Οι γυναίκες σας είναι  για σας, όπως η καλλιεργήσιμη γη.  Καλλιεργείστε την  όποτε  κι  όπως  θέλετε…». Πράγμα που σημαίνει ότι η γυναίκα είναι έρμαιο στα χέρια του άνδρα  της, σκεύος ηδονής. Όπως η γη βιάζεται και σχίζεται με το αλέτρι για να καλλιεργηθεί από τον γεωργό, το ίδιο θα πρέπει να γίνεται και με τη γυναίκα. Ως «καλλιέργεια» μπορεί να λογιστεί ακόμη και ο βιασμός, ή ο ξυλοδαρμός! Στη Σούρα (Ελ- Νισά, Αι Γυναίκες, 4,34) του Κορανίου δίνεται η δυνατότητα στον άνδρα να δέρνει τη σύζυγό του, όταν νομίζει ότι δεν συμμορφώνεται με τη δική του θέληση: «Όσο για τις γυναίκες εκείνες, που φοβάστε για την παρακοή τους συμβουλέψτε τες πρώτα, έπειτα αρνηθείτε να μοιραστείτε μαζί τους το κρεβάτι τους και τέλος να τις δείρετε ελαφριά. Αν όμως επιστρέψουν, στην υπακοή, μην χρησιμοποιήστε εναντίον τους μέσα ενοχλητικά»! «Ο Αλλάχ σας  διατάζει  όσον αφορά  τη μοιρασιά της κληρονομιάς στα παιδιά σας. Για το αρσενικό ένα μερίδιο ίσο  με το μερίδιο  δύο θηλυκών» (Κορ.4:11). Ιδού η «θεολογική» θεμελίωση της «κατωτερότητας των γυναικών» και της χειροδικίας στο Ισλάμ. Προφανώς, οι εφαρμόζοντες αυτές τις ακριβείς εντολές του Κορανίου είναι οι συνεπείς και αληθινοί μουσουλμάνοι και μη γνήσιοι, όσοι δεν τις εφαρμόζουν.

Σύμφωνα με την μουσουλμανική θρησκευτική παράδοση, ο Μωάμεθ είπε χαρακτηριστικά για τη στάση της γυναίκας προς τον σύζυγο της: «Αν είχα εξουσία για το προσκύνημα, θα έδινα εντολή να προσκυνά η γυναίκα τον άνδρα της». Ιμπραχίμ (Αβραάμ) Χαλίλ Νταμπούρ, Γάμος και Οικογένεια κατά το Ισλάμ, Θεσσαλονίκη, 1990, σ. 242). Κατά τον μουσουλμάνο «θεολόγο» Al Ghazali «Ο γάμος είναι ένα είδος σκλαβιάς για τη γυναίκα. Καθήκον της είναι η απόλυτη υπακοή στον άνδρα σε κάθε πράγμα, εκτός εάν αυτό βρίσκεται σε αντίθεση με τους νόμους του Ισλάμ», (Ιστ. Πεμπτουσία)! Αναμφίβολα, η μεγαλύτερη κατάρα για μια γυναίκα είναι να γεννηθεί σε μουσουλμανική χώρα, να είναι μουσουλμάνα.

Εις ό,τι αφορά τις «άπιστες» τις αιχμάλωτες, το Κοράνιο προβλέπει τα εξής: «απαγορεύεται  να παντρεύεστε με έγγαμες γυναίκες, εκτός αυτές  που  το  δεξί  σας  χέρι  εξουσιάζει, (τις  αιχμάλωτες)» (Κορ.4:24)! Πικρή ανάμνησή μας η αρπαγή χιλιάδων ελληνίδων χριστιανών, στα χρόνια της Τουρκοκρατίας, από Τούρκους Αγάδες και Πασάδες, τις οποίες κρατούσαν στα χαρέμια τους, για να ικανοποιούν τις αρρωστημένες ορέξεις τους. Πρόσφατο παράδειγμα η αρπαγή γυναικών των Κούρδων της Συρίας και η χρησιμοποίησή τους ως «σκλάβες του σεξ». Αναφέρουμε επίσης τη φρίκη που βιώνουν πολλές ευρωπαϊκές χώρες, και κυρίως η Σουηδία και η Δανία, από τα ατέλειωτα κρούσματα βιασμών ευρωπαίων γυναικών από μουσουλμάνους λαθρομετανάστες, ώστε χιλιάδες κάτοικοι να φεύγουν για να γλυτώσουν από αυτούς.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και η εισήγηση του κ. Μπιλά Καρά Χαλήλ, Μουφτής Ξάνθης. Παραθέτει κάποια κορανικά χωρία «ανώδυνα» και παρασιωπά μια πληθώρα άλλων, τα οποία αποκαλύπτουν την τραγικότητα των μουσουλμάνων γυναικών. Αναφέρει πως «Το Ισλάμ εδραιώνει μια αρχή ισότητας μεταξύ όλων των ανθρώπων συνυφασμένη όμως με τη δικαιοσύνη». Το ότι οι παρά πάνω δηλώσεις έρχονται σε κραυγαλέα αντίθεση με την περί γυναικός διδασκαλία του Κορανίου, μόλις είναι ανάγκη να τονιστεί. Τι έχει να πει ο «σοφολογιότατος» για τα ακόλουθα σαφέστατα κορανικά χωρία, σχετικά με την απόδοση «ισότητας» και «δικαιοσύνης» προς τους «απίστους»; «Πολέμα εκείνους ανάμεσα στους λαούς του Βιβλίου οι οποίοι δεν πιστεύουν στον Αλλάχ ούτε στην Εσχάτη Ημέρα, ούτε θεωρούν απαγορευμένο ό,τι απαγορεύθηκε από τον Αλλάχ και τον Αγγελιοφόρο Του, ούτε αναγνωρίζουν την Θρησκεία της Αληθείας, μέχρις ότου πληρώσουν το Χαράτσι με εκουσία υποταγή και αισθανθούν υποταγμένοι» (Κορ.9,29)! «Ο Μωάμεθ είπε: ‘Έχω λάβη εντολή να πολεμήσω κατά των ανθρώπων για όσον καιρό αυτοί δεν δηλώνουν ότι δεν υπάρχει άλλος θεός εκτός από τον Αλλάχ’» (Σαίχ Μουσλίμ 30). «Ο Μωάμεθ είπε: ‘Έχω διαταχθή να πολεμήσω τους ανθρώπους μέχρι να πουν: La ilaha ilallah (κανείς δεν έχει το δικαίωμα να λατρεύεται πλην του Αλλάχ), και όποιος είπε La ilaha ilallah, ο Αλλάχ θα γλιτώση την περιουσία και την ζωή του από εμένα’» (Σαῒχ ἀλ-Μπουχαρὶ 6924 )!

Οι γυναίκες, σύμφωνα με το Κοράνιο και την ισλαμική παράδοση, υπολείπονται σε νοημοσύνη σε σχέση με τους άνδρες: «Οι γυναίκες ρώτησαν (σ.σ. τον Μωάμεθ): ‘Ω Απόστολε του Αλλάχ! Γιατί υπολειπόμαστε σε νοημοσύνη και θρησκεία;’. Εκείνος είπε: ‘Δεν είναι η μαρτυρία δύο γυναικών ίση με τη μαρτυρία ενός άντρα;’. Απάντησαν καταφατικά. Είπε: ‘Αυτό είναι το ελάττωμα στη νοημοσύνη σας» (Μπουχάρι:Τ1Β6Α301))! Αλλού αναφέρεται το εξής καταπληκτικό: «Ο Προφήτης, (η ευλογία και η ειρήνη του Αλλάχ ας είναι μαζί του), είπε: ‘Δεν αληθεύει πως η μαρτυρία μιας γυναίκας ισούται με την μαρτυρία μισού ανδρός;’   Η γυναίκα είπε ‘Ναι’.  Εκείνος τότε είπε: ‘Αυτό είναι εξ’ αιτίας της ανεπάρκειας του μυαλού της’»,[Sahih Al-Bukhari, Dr. Muhammad Matraji, μεταφρ. (NewDelhi: IslamicBookService, 2002), αρ. 2658] (δες και Κορ. Η Αγελάδα, 2:282 και https://www.foundalis.com/rlg/Islam_kai_ eirini.htm). Που είναι η ισότητα, η δικαιοσύνη και ο σεβασμός του ανθρώπου στο Ισλάμ; Πουθενά, μόνο στα μυαλά των «μετριοπαθών» μουσουλμάνων!

Ο Μουφτής για να «βεβαιώσει» τον δήθεν «σεβασμό» του Ισλάμ για τη γυναίκα αναφέρει το κορανικό χωρίο: «Οι άγγελοι είπαν: Ω Μαριάμ. Ο Θεός επέλεξε και εσένα και σε εξάγνισε καθιερώνοντάς σε ως ανωτέρα όλων των ανθρώπων». Αλλά αυτή η «τιμή» προς την Παρθένο Μαρία είναι παραπλανητική, αφού υβρίζεται ο Τόκος της, ο Ενανθρώπησας Θεός Λόγος, τον Οποίο το Κοράνιο υποβιβάζει σε κοινόν άνθρωπο, πλασμένο από λάσπη και κατώτερο το Αδάμ!

Σε άλλο σημείο τονίζει το εξής παράδοξο, και αντιφατικό: «Οι διατάξεις του Κορανίου έχουν πολλές προστατευτικές καινοτομίες υπέρ των γυναικών, που ούτε στα σύγχρονα Δίκαια δεν συναντώνται λεπτομερώς»! Να θυμίσουμε στον «σοφολογιότατο» ότι το Κοράνιο, όχι μόνο δεν έχει «προστατευτικές καινοτομίες υπέρ των γυναικών» και δεν έχει σχέση με τα παλιότερα και σύγχρονα Δίκαια, αλλά αποτελεί μνημείο βαρβαρισμού και απόλυτου ευτελισμού του γυναικείου φύλου!

Επίσης το Κοράνιο επιτρέπει την πολυγαμία μόνο στους άνδρες, όχι όμως στις γυναίκες. Είναι και αυτό στοιχείο «ισότητας»; Ο «προφήτης» είχε πολλές συζύγους, ολόκληρο χαρέμι. Το Κοράνιο αναφέρει: «Ω!  Εσύ  ο  Προφήτης!  Έχουμε επιτρέψει για σένα τις συζύγους σου, στις οποίες  έδωσες  την  αμοιβή  (τη  προίκα τους),  κι  εκείνες  που εξουσίασε  το  δεξί σου χέρι  (τις  αγόρασες) τις  αιχμάλωτες (του  πολέμου) που ο Αλλάχ  σου έχει εκχωρήσει – και τις θυγατέρες των θείων σου  (αδελφών  του  πατέρα)  και  τις θυγατέρες των θείων σου ( αδελφών της μητέρας),  που  μετανάστευσαν  μαζί  σου (από τη Μέκκα),  και κάθε πιστή γυναίκα που  αφιέρωσε  την  ψυχή  της  στον Προφήτη, αν  θελήσει ο Προφήτης  – βέβαια – να την συζευχθεί – . Προνόμιο – ειδικά – για  σένα,  κι  όχι  για  τους  (άλλους) πιστούς.  Γνωρίζουμε  ό, τι  έχουμε  ορίσει γι’  αυτούς (αναφορικά με)  τις  συζύγους τους,  και  (τις  αιχμάλωτες)  που το δεξί τους χέρι εξουσιάζει. Ώστε  να μην υπάρξει εμπόδιο (ενοχή) για σένα. Ω! Εσύ ο Προφήτης! Αν θέλετε να αποδεσμεύετε τις γυναίκες, (συζύγους) να τις  αποπέμπετε  στην  ορισμένη  τους περίοδο» (Κορ.65:1)! Ναι, ο «προφήτης του θεού» είχε αιχμάλωτες πολέμου, τις οποίες κακοποιούσε σεξουαλικά στο χαρέμι του, δίνοντας το παράδειγμα να τον μιμούνται οι οπαδοί του, και τον μιμούνται πιστά! Οι έχοντες χαρέμια μουσουλμάνοι τα «νομιμοποιούν», αφού μιμούνται τον «προφήτη» τους! Τα χιλιάδες αρπαγμένα χριστιανικά κορίτσια τα οποία δεινοπαθούσαν από τις άρρωστες ορέξεις των ανώμαλων πασάδων στα χρόνια της τουρκοκρατίας, «καλώς» βιάζονταν σύμφωνα με το Κοράνι και την μίμηση της «ηθικής» του «προφήτη» τους! Στον ισλαμικό «παράδεισο» στον κάθε πιστό μουσουλμάνο θα δοθούν ως δώρα 72 «αιώνιες παρθένες» γυναίκες, για να ικανοποιείται εσαεί. Αυτό ισχύει μόνο για τους άνδρες, όχι όμως για τις γυναίκες. Ο άνδρας έχει το δικαίωμα να εξέρχεται του σπιτιού του, όποτε θέλει και να κυκλοφορεί, όπου θέλει. Όχι όμως και η γυναίκα, η οποία πρέπει να εξέλθει κατόπιν αδείας του άνδρα της, καλυμμένη με τη «μπούργκα» και απαραίτητα με συνοδεία εγκεκριμένη από τον σύζυγό της. Δεν της δίνεται άδεια οδήγησης. Δεν έχει το δικαίωμα της ελεύθερης εργασίας.

Και το πλέον αποκρουστικό και βάρβαρο: Πολλοί μουσουλμάνοι κάνουν στα μικρά κορίτσια «περιτομή», την φρικώδη κλειτοριδοεκτομή, καθιστώντας τες ανάπηρες σε όλη τους τη ζωή, αφαιρώντας τους το δικαίωμα της ηδονής κατά τη συνουσία, με σκοπό να μην απατήσουν τους συζύγους των. Ας σημειωθεί πως το βάρβαρο και αποκρουστικό αυτό έθιμο κηρύχτηκε παράνομο και ποινικά κολάσιμο σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο. Παρ’ όλα αυτά, συνεχίζεται να γίνεται, ώστε, σύμφωνα με ασφαλείς πηγές, περισσότερα από 350.000.000 κορίτσια έχουν υποστεί αυτόν τον επώδυνο και επαίσχυντο ακρωτηριασμό. Συμφωνεί ο «σοφολογιώτατος» γι’ αυτή τη φρικαλεότητα; Αν όχι, διαμαρτυρήθηκε; Έγραψε κάποια πραγματεία; Ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών θεωρώντας ότι αυτό το έθιμο προσβάλει τα ανθρώπινα δικαιώματα, κήρυξε ως «Παγκόσμια Ημέρα κατά της Κλειτοριδεκτομής», την 6η Φεβρουαρίου. Επιπροσθέτως αναφέρουμε τους λιθοβολισμούς των «άπιστων» γυναικών μέχρι θανάτου, την απαγόρευση της εκπαίδευσης, την απαγόρευση εξέτασης των γυναικών από άνδρες γιατρούς, με αποτέλεσμα τον θάνατο πολλών γυναικών, κλπ. Ρωτάμε το «σοφιολογιώτατο»: είναι όλες αυτές οι φρικαλεότητες εναρμονισμένες με το διεθνές Δίκαιο; Είναι επίσης κατανοητό από τον κοινό νου; Που βλέπει λοιπόν τον σεβασμό της θρησκείας του και των οπαδών της στις γυναίκες;

Η σύγχρονη μάστιγα της παιδοφιλίας έχει την «θεολογική» της θεμελίωση στο Ισλάμ. Και εξηγούμεθα. Σύμφωνα με την ισλαμική «ηθική», ηθικό είναι ό,τι θεωρούσε ως ηθικό ο Μωάμεθ και ό,τι έπραττε! Αυτό είναι βασικό «δόγμα» στο Ισλάμ! Οι πιστοί μουσουλμάνοι είναι υποχρεωμένοι να τον μιμούνται στη ζωή τους. Είναι γνωστό πως ο «προφήτης» υπήρξε παιδεραστής, αφού αρραβωνιάστηκε την 7χρονη Αϊσά και την παντρεύτηκε στα 9 της χρόνια! Αφού λοιπόν ήταν «ηθική» η πράξη αυτή του «προφήτη», είναι «ηθική» και επιτρεπτή και για τους μουσουλμάνους!

Κλείνουμε με την παράθεση της υπ’ αρίθμ. E-7751/2010 γραπτής απάντησης σε σχετικό ερώτημα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, σχετικά με την βάναυση καταπάτηση  των δικαιωμάτων των γυναικών στις ισλαμικές χώρες, του Andreas Mölzer (NI): «Ο λιθοβολισμός θεωρείται σε πολλές ισλαμικές χώρες ως δίκαιη τιμωρία για τη μοιχεία. Δεκάδες άτομα λιθοβολούνται ετησίως σε ολόκληρο τον κόσμο – συχνά χωρίς να προηγηθεί δίκη. Αυτός ο αρχαϊκός τρόπος θανάτωσης χρησιμοποιείται όχι μόνο από τους Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν ή από την ισλαμιστική εθνοφυλακή Al-Shabab, αλλά λέγεται ότι αποτελεί εφαρμοστέο δίκαιο σε περίπου δέκα χώρες. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, ο αριθμός των λιθοβολισμών έχει αυξηθεί τα τελευταία 20 χρόνια, παράλληλα με την ενίσχυση του φονταμενταλισμού. Για παράδειγμα, σε δώδεκα επιμέρους κράτη της Νιγηρίας καθιερώθηκε η σαρία και κατ’ επέκταση ο λιθοβολισμός, ενώ εδώ βοήθησαν οι διεθνείς διαμαρτυρίες, όπως στην περίπτωση της Hajara Ibrahim. Στις χώρες των οποίων ο νόμος βασίζεται στο ισλαμικό δίκαιο της σαρία, ο λιθοβολισμός θεωρείται η τιμωρία που πρέπει να επιβάλλεται για τη μοιχεία. Ο λιθοβολισμός αποτελεί κυρίως έναν τρόπο θανάτου για τις γυναίκες, εφόσον η μαρτυρία μιας γυναίκας ενώπιον του δικαστηρίου μετράει κατά το ήμισυ και οι βιασμοί αξιολογούνται ως ‘ομολογία’ μοιχείας. Οι οργανώσεις που επιδιώκουν την αλλαγή τρόπου σκέψης στις χώρες αυτές δέχονται πολλές πιέσεις». Ο ερωτών ευρωβουλευτής ζητά την καταδίκη τέτοιων απάνθρωπων πρακτικών.

Ρωτάμε και εμείς: Οι λαλίστατοι μουσουλμάνοι, οι οποίοι «κόπτονται» για την «ελευθερία» των γυναικών στο Ισλάμ, έχουν να πουν κάτι για τα παραπάνω;

 

Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών