Μερικές αλήθειες, για την Αριστερά

Μερικές αλήθειες, για την Αριστερά

᾿Εν Πειραιε τ 14 Φεβρουαρίου 2013

 


Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

 

«ΑΡΙΣΤΕΡΑ & ΕΚΚΛΗΣΙΑ»

 

μεγάλος Ρσσος διανοητής Νικόλαος Μπερδιάγιεφ δήλωσε στήν γνωστή γαλλική φημερίδα Le Monde τό 1947 τι Διαφωτισμός στήν Ερωπαϊκή πειρο λλά καί στήν παγκόσμια κοινωνική διαδικασία φθασε στά ρια του καί ποδόμησε διος τόν αυτό του ποδεικνύοντας τήν νεπάρκειά του καί τήν δυναμία του νά νοηματοδοτήσει τόν νθρώπινο βίο καί νά ρμηνεύσει τό μυστήριο τς ζως στό φιαλτικό λοκαύτωμα κατομμυρίων νθρωπίνων πάρξεων πό τήν ναζιστική θηριωδία τν παδν το περανθρώπου καθώς καί στίς κατόμβες τν θυμάτων τς δικτατορίας το δθεν προλεταριάτου στά φιαλτικά γκουλάγκς καί στά ψυχιατρεα το αμοσταγος σταλινισμο. ποτέλεσμα τς νειπώτου φρίκης καί τς εδεχθεστάτης κακουργίας κατά τς δίας τς ζως τν δύο ατν κ πρώτης ψεως ντιθετικν συστημάτων το ναζισμο καί το σταλινισμο πρξε πόπειρα πανορθρώσεως το νθρωπίνου προσώπου καί τς δίας τς ζως τόσον μέ τήν δρυση το ΟΗΕ σον καί μέ τήν περιώνυμον περεστρόϊκα καί τήν σημειολογίαν τς κατεδαφίσεως το τείχους το ασχους στό νατολικό Βερολίνο το λεγομένου παρκτο σοσιαλισμο.

τεροχρονισμένα λοιπόν πως πάντοτε συμβαίνει στόν τόπο μας τόν δθεν διαφωτισμό πού διϊστορικά πέτυχε καί συνετρίβη κάτω πό τό βάρος το γνωστικισμο του καί τς ποϊεροποιήσεως το νθρωπίνου βίου καί το νθρωπίνου προσώπου τόν χουν ναγκαλισθ «περιπαθς» τά κόμματα τς λεγομένης ριστερς ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ, ΔΗΜΑΡ καί ΚΚΕ πού παίρονται ς «ριζοσπαστικά» κόμματα μέ τό δεολόγημα τς κοπς τν ριζν πού ναφέρονται στό ερό τρίπτυχο οκογένεια, πατρίδα, θρησκεία. Πυροβολον τίς νωτέρω λέξεις μέ περβάλλουσα θρασύτητα καί δέν διδάσκονται πό τήν στορική πορεία τν λλων λαν πού βάδισαν τό διο σαπρό καί σκωληκόβρωτο μονοπάτι. Εναι δέ νδεικτικό τι ν παρκτός σοσιαλισμός κατέρρευσε ς χάρτινος πύργος πό τά δια κριβς δεολογήματα ο ντόπιοι διατάκτες του, συνεχίζουν πτόητοι νά κυμματίζουν τά δεοληπτικά φλάμπουρα τς νερμάτιστης, σύνετης, σκοτεινς καί πάνθρωπης στορικς πορείας το δθεν διαφωτισμο. Στήν ννοια τς πατρίδος ντιπαραθέτουν φελς στήν καλυτέρα περίπτωση γιατί δυστυχς πάρχει καί ντεταλμένη πό διεθνιστικά σιωνιστικά γνωστά κέντρα πηρεσία τόν διεθνισμό, τήν δθεν πολυπολιτισμικότητα καί τήν καταδολίευση τς ννοίας το θνους καί το Γένους, στήν ννοια τς οκογένειας ντιπαραθέτουν τήν θεσμοποίηση κάθε ψυχοπαθολογικς κτροπς καί νατροπς τς νθρωπίνης φυσιολογίας καί ντολογίας καθώς καί τήν μετατροπή το νθρωπίνου προσώπου σέ χρηστικό ντικείμενο πως λ.χ. μέ τό γνωστό σύμφωνο συμβίωσης καί τέλος στήν ννοια τς πενυματικς ναγωγς καί τς θεϊστικς προοπτικς το νθρωπίνου προσώπου τόν γνωστικισμό, τήν δθεν οδετερόθρησκη πολιτεία πού στήν περίπτωση τς χώρας μας, ξισοται μέ τόν πην διωγμό τς κκλησίας καί τς οσίας το Γένους καί τόν συμπνιγμό στήν πιδερμικότητα καί στήν θεοποίηση το συνείδητου, λογου καί κτιστο κόσμου κηρύσσοντας τόν δθεν κμηδενισμό το νθρωπίνου ντος καί τόν παραλογισμό μέσα σέ μία πληθωρική Δημιουργία πού προϋποθέτει σκέψι, ρμονία τελονομία καί περμαθηματική κρίβεια. Τό πλέον τραγικό εναι τι ο παραπάνω κομματικοί σχηματισμοί δέν διδάχθηκαν τίποτα πό τήν τραγική στορία τν μοϊδεατν τους καί ν δακρύβρεκτα καταγγέλουν τήν παραβατικότητα καί τήν καταδολίευση νθρώπου πό νθρωπο συνδράμουν πάσ δυνάμει τήν καπιταλιστική χυδαιότητα ρνούμενοι τήν αωνιότητα τς ψυχς το νθρώπου μέ προφανές ποτέλεσμα τό κτίσιμο νός κόσμου χωρίς μεταφυσική ναγωγή, χωρίς πνευματικότητα, μέ τό πιφαινόμενο τς δθεν κοινωνικς θικς, ποία γκρεμίζεται πό τήν ρνηση τς νθρώπινης ντολογίας. Τό μεζον παρξιακό ρώτημα φ’ σον πρόκειται νά πεθάνω καί νά κμηδενισθ γιατί νά εμαι δίκαιος καί θικός; γιατί νά μήν εμαι ρπακτικό; γιατί νά δέχομαι θικές πιταγές φο λα σα μέ συγκροτον δέν εναι παρά μόνο κροές κυττάρων καί συναρμογή φυσικν στοιχείων; ποτελε τόν κατάλυτο βράχο στόν ποον συντρίβονται τά «θικά» δεολογήματα τς λεγομένης ριστερς πως καί στορικά ποδείχθηκε καί χρειάστηκαν ο μυστικές στυνομίες, τά στρατόπεδα συγκέντρωσης καί τά γκουλάγκς γιά νά πιβάλουν τήν κομματική καθαρότητα καί τήν κομματική γραμμή στούς πορτσουνιστές καί τούς μφισβητίες. χωρισμός κκλησίας καί θνους γιατί κκλησίας καί Κράτους χει δη συντελεστε μέ τούς διακριτούς ρόλους το Συντάγματος 1975 πού «εαγγελίζονται» ο νωτέρω κομματικοί σχηματισμοί σοδυναμε μέ τόν πην διωγμό τς ρθοδόξου Καθολικς κκλησίας καί τήν πόπειρα κοινωνικς καί θνικς περιθωριοποιήσεώς της. Γιά νά «χρυσώσουν» τό χάπι στόν εσεβ λληνικό λαό πού στό συγκεκριμμένο θέμα σφαλς καί δέν τόν κφράζουν χρησιμοποιον ψεύδη καί νακρίβειες πως δθεν «μύθητη» κκλησιαστική περιουσία δθεν «χαριστική» μισθοδοσία το ρθοδόξου Κλήρου ποκρύποντες μεθοδικά τό αταπόδεικτο γεγονός τι ρθόδοξος κκλησία τς λλάδος πό τό τος τς πελευθερώσεως 1833 μέχρι σήμερα καταληστεύθηκε πό τήν λληνική Πολιτεία μέ τήν ρπαγή καί δήμευση το 96% τς κκλησιαστικς περιουσίας καί τι κκλησιαστική περιουσία τν 412 Μονν πού δημεύθη τό 1833 θά δημιουργοσε κκλησιαστικό Ταμεο γιά τήν οκονομική νίσχυση τς ρθοδόξου κκλησίας καί τι ποχρέωση τς μισθοδοσίας το ρθοδόξου Κλήρου παναβεβαιώθηκε μέ τήν πογραφή τς γνωστς σύμβασης το 1952 καί τι πόπειρα ρπαγς τς ναπομεινάσης μοναστηριακς περιουσίας πό τό Νόμο 1700/1987 (Τρίτση) συνετρίβη μέ τίς γνωστές δύο ποφάσεις το Ερωπαϊκο Δικαστηρίου. Καί εναι τόση μανία, μπάθεια καί τό σατανικό μσος κατά τς μητρός το Γένους ρθοδόξου Καθολικς κκλησίας νεκεν τς ποίας δέν ποτελομε σήμερα τό πόλοιπο τς Ερωπαϊκς Τουρκίας στε φθάνουν στό σημεο ατοί ο δθεν «οδετερόθρησκοι» νά πιδιώκουν μέ κάθε μέσο τήν σλαμοποίηση τς μαρτυρικς μας πατρίδος πού κάθε σπιθαμή γς εναι ποτισμένο μέ τό σπιλο αμα τν χιλιάδων νοεμαρτύρων μας, χοντας σάν στρατηγική τήν φευρεθεσα πό τόν Τουρκοαιγύπτιο μπραήμ Πασ μεθοδεία το ξανδραποδισμο το λληνικο θνους μέ τήν δημογραφική καί θνοτική λλοίωση μέσα πό τόν ναγκαλισμό καί τήν προστασία τς λαθρομετανάστευσης, μέ στόχο καί σκοπό νά παύσει νά πάρχει λληνορθόδοξο Γένος καί σέ κάθε γειτονιά νά «φυτρώσει» θρασύς μιναρές τς ψευδοθρησκείας το σλάμ, το πραγματικο φονταμενταλισμο πού ντιστρατεύεται τόν μόνο ληθινό Τριαδικό Θεό καί τόν νσαρκωθέντα Υόν καί Λόγον Του ληθ Μεσσία καί Σωτρα, τέλειον Θεόν καί τέλειον νθρωπον ησον Χριστόν. Βεβαίως λοι ο παραπάνω σχεδιασμοί προσκρούουν στό ν σχύι Σύνταγμα το ποίου τυχόν ναθεώρησι μπορε νά ρχίση μέσα στό τρέχον τος σύμφωνα μέ τό ρθρο 110 το Συντάγματος λλά πού προϋποθέτει τήν ηξημένη πλειοψηφία τν 180 δρν γιά τήν λοποιησή της, τήν ποία δέν διαθέτουν ο «ριζοσπάσται» τς δθεν «ριστερς» καί λέμε δθεν ριστερς διότι λο τό δεολογικό τους πλοστάσιο στά κοινωνικά θέματα εναι κατακρεουργημένο δάνειο πό τό Εαγγελικό μήνυμα καί τίς Εαγγελικές ρχές πού τονίζουν μφαντικά «εκοπώτερον στί κάμηλον διά τρυπήματος ραφίδος εσελθεν πλούσιον ες τήν Βασιλείαν το Θεο εσελθεν» (Ματθ. ιθ΄24), καί «δυσκόλως ο τά χρήματα χοντες ες τήν Βασιλείαν το Θεο εσελεύσονται» (Μαρ. ι΄23) τό ποον μως δάνειο τό ποδυναμώνουν καί τό ετελίζουν μέ τόν γνωστικισμό πού πομειώνει καί διαστρέφει τήν οσία καί τόν δυναμισμό του διότι μετατρέπει θικά καί πνευματικά τόν νθρώπινο βίο σέ «βοσκηματώδη» καί τήν ζωή σέ ζούγκλα καί πομένως ναποδράστως φανίζουν τήν ννοια το δικαίου. Νά γιατί κκλησία εναι μόνη γνήσια ριστερά σέ κάθε οκονομικς φς θέμα μέ τήν πραγματική διάσταση το ρου. Τέλος σον φορ στόν ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ καί τήν ΔΗΜΑΡ πού ατοπροβάλλονται ς Ερωπαϊσταί θά πρέπει νά τούς πενθυμίσει κάποιος τό λεγόμενο Ερωπαϊκό κεκτημένο καί τό δικαιϊκό σύστημα τν κρατν δικαίου καί σον μέ φορ μέ τήν πρώτη κίνηση οουδήποτε γιά τήν καταδολίευση τς συμβατικς ποχρεώσεως το λληνικο Κράτους πρός τήν ρθόδοξο Καθολική κκλησία τς λλάδος διά τήν μισθοδοσία το ερο Κλήρου εναι δη τοιμο τό νομικό πλοστάσιο καί τά παιτούμενα νομικά κείμενα διά τήν διεκδίκησι τς Πειραϊκς χερσονήσου, πού ποτελοσε περιουσιακό στοιχεο τς ερς Μονς γίου Σπυρίδωνος Πειραις πού διελύθη παρανόμως πό τήν Βαυαρική ντιβασιλεία καί πού θά πρέπει νά πιστραφ στήν ρθόδοξο κκλησία το Πειραις φ’ σον οδέποτε ποζημιώθηκε. Τό δεδικασμένο το Ερωπαϊκο Δικαστηρίου νθρωπίνων Δικαιωμάτων ν τό θέλουν ο παραπάνω δθεν προοδευτικές δυνάμεις θά μς δώσει τήν λύση το προβλήματος καί τότε νά δομε πο θά κρυφτον. Ατά πρός τό παρόν

 

 

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ Πειραις ΣΕΡΑΦΕΙΜ