Ο κ. Ζουμπουλάκης η Χρυσή Αυγή και η Εκκλησία

Ο κ. Ζουμπουλάκης η Χρυσή Αυγή και η Εκκλησία

᾿Εν Πειραιε τ 8 Φεβρουαρίου 2013

 

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

 

λλογιμώτατος κ. Σταρος Ζουμπουλάκης μετά τήν ποχώρησή του πό τό ξαίρετο λογοτεχνικό περιοδικό «ΝΕΑ ΕΣΤΙΑ» πιχειρε νά διατηρηθ στήν πικαιρότητα μέ τήν κυκλοφόρηση νός πονηματίου πού τό πιγράφει «Χρυσή Αγή καί κκλησία» πό τίς κδόσεις ΠΟΛΙΣ καί μέ τό ποο παναφέρει παλαιότερα ρθρα του. Στήν κδοτική του ατή προσπάθεια μο κάνει τήν διαιτάτην τιμήν νά μέ περιλαμβάνει χαρακτηρίζοντάς με ς «λληνορθόδοξο φονταμενταλιστή» πού διαθέτω «μανιχαϊστική σκέψη» πού θεωρ «τήν Δύση συλλήβδην αρετική καί τήν νατολή ς ρθοτομή (sic) τς λήθειας», πού πιδίδομαι σέ «συνωμοσιολογικό ντισημιτισμό» πού «ρνομαι κάθε νανέωση καί λλαγή» πού χω «καμψία πί τς σεξουαλικς θικς» καί πού πάσχω πό «μοφοβία» (Τό Βμα τς Κυριακς 3/2/2013, Συνέντευξη πρόσωπο πρός πρόσωπο). Πρέπει νά τονίσω τι δέν χω τήν χαρά νά γνωρίζω τόν κ. Ζουμπουλάκη, τόν ποο παξ παρηκολούθησα μιλοντα στήν κδήλωση το περιοδικο ΣΥΝΑΞΗ μέ θέμα «ναστοχασμός σχέσεων κκλησίας Πολιτείας» κατά τήν ποίαν πέβαλε τήν «βαρύγδουπον» πρότασιν τς καταργήσεως τν ρθρων το Ποινικο Κώδικος περί κακοβούλου βλασφημίας τν θείων. πί τν νωτέρω πάγομαι τά κάτωθι:

 

1. τίτλος το πονηματίου «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ & ΕΚΚΛΗΣΙΑ» εναι χι μόνον παράδεκτος λλά καί ξαιρετικά πικίνδυνος διότι πιχειρε τό λον πού εναι κκλησία νά τό παρουσιάσει ς μέρος πού εναι συγκεκριμένη κομματική προσπάθεια. ντικειμενικότης το κ. Ζουμπουλάκη ποδεικνύεται πασιδήλως πό τό γεγονός τι ς κκλησία μφανίζει τόν Σεβ. Καλαβρύτων κ. μβρόσιο, τόν Σεβ. Δρυϊνουπόλεως κ. νδρέα καί τήν λαχιστότητά μου νά φερόμεθα συντεταγμένοι μέ τό κόμμα τς Χρυσς Αγς καί ποσιωπ πλήρως τέρους Σεβ. Μητροπολίτας, ο ποοι δημοσί χουν καταφερθ κατά το ντός το δημοκρατικο μας πολιτεύματος λειτουργοντος συγκεκριμένου πολιτικο σχηματισμο. κκλησία μως κφράζεται συνοδικς καί σχετική συνοδική πόφασις στηρίξεως οουδήποτε κόμματος δέν εναι δυνατόν νά πάρξει διότι ατό θά πομείωνε τήν ατοσυνειδησία Της ς λου καί ς κοινωνίας Θεο καί νθρωπότητος.

 

2. δθεν μπλοκή μου μέ τόν συγκεκριμένο πολιτικό χρο ποδεικνύεται κατά τόν κ. Ζουμπουλάκη, πού μολογε μέν τι δέν χω ποτέ κφρασθ πέρ ατο πό τό γεγονός, τι σέ ναν δημόσιο χρο νός στυνομικο Τμήματος που πρόσβασις εναι λευθέρα πιτελν ννομο δικαίωμά μου ς πολίτης, το ποίου ξυβρίζετο κακοβούλως θρησκευτική του συνείδησις δέχθην τήν ατόκλητη δήλωσι συμπαραστάσεως τεσσάρων κλεγμένων μελν το λληνικο Κοινοβουλίου. Δηλαδή κατά τόν κ. Ζουμπουλάκη ννομος νέργειά μου ποβολς μηνύσεως γιά κακόβουλη βλασφημία τν θείων ποτελε κομματική πολιτική κδήλωση συμπαράστασης στόν συγκεκριμένο πολιτικό σχηματισμό.

 

3. Γιά νά ξεκαθαρίσω καί πάλι τή θέσι μου, συγκεκριμένος πολιτικός σχηματισμός προβάλλει καί καλς προβάλλει τόν θνικισμό ς γάπη στήν πατρίδα μέσα σέ να θνικομηδενιστικό καί κακς ννοούμενο πολυπολιτισμικό περιβάλλον λλά διαφων μέ τήν σημειολογία ναζιστικν χαιρετισμν μέ τήν «ναρρίχιση» τς νεολαίας του σέ βουνοκορφές γιά τόν ορτασμό το χειμερινο λιοστασίου καί τήν πόδοση τιμς σέ μία κτιστή συνείδητη μάζα νέργειας, πως εναι τό στρο το πλανητικο μας συστήματος καθώς καί μέ παλαιότερες ναρτήσεις πού ναφέροντο σέ παγανιστικές καί ποκρυφιστικές ντιλήψεις.

 

4. πλέον πόλυτος πόδειξις τι χαρακτηρισμός μου πό τόν κ. Ζουμπουλάκη ς φονταμενταλιστή καί κατά συνέπειαν σκοντος βία τίθεται μόνο γιά λόγους ντυπωσιασμο, εναι ατό καθ’ αυτό τό γεγονός τς δημοσιεύσεως ατν τν κειμένων του, διότι ν πίστευε πράγματι τι εμαι φονταμενταλιστής θεωρ τι δέν θά εχε τήν τόλμη νά τό κάνει πως δέν χει τήν τόλμη νά ψέξει φ’ σον δηλώνει χριστιανός τόν ντιτριαδισμό καί τήν πομείωση το Θεανδρικο προσώπου το Σωτρος μας πό τήν δθεν ποκάλυψι το Κορανίου καί το σλάμ. «δού στάδιον δόξης λαμπρόν» κ. Ζουμπουλάκη γιά νά δωμε πόσο τρόμητος εσθε μπροστά στόν πραγματικό φονταμενταλισμό.

 

5. γαπητός κ. Ζουμπουλάκης προφανς εναι μοιρος νομικν γνώσεων δι’ ατό καί εσηγεται τήν κατάργησι τν ρθρων το Ποινικο Κώδικος πού φορον στήν κακόβουλη βλασφημία τν θείων, μή ντιλαμβανόμενος τι ποινικός νομοθέτης σφαλς δέν προστατεύει μέ τά ρθρα ατά τόν αώνιον καί πανυπερτέλειον Θεόν, λλά τήν κοινωνικήν συνοχήν πως διεξοδικά κατά τό παρελθόν χω ναφέρει. Οτε πήντησε ποτέ στήν δημόσια πρόσκλησή μου νά δηλώση τι παραιτεται κατ’ ντιστοιχίαν πό τήν φαρμογή τν ρθρων το Ποινικο Νόμου πού φορον στήν ξύβριση καί τήν συκοφαντία το προσώπου του καί τς οκογενείας του.

 

6. Οδέποτε σχυρίσθην τι λήθεια εναι τοπικς χρονικς προσδιοριζομένη διότι λήθεια δέν εναι δέα λλά πρόσωπον ατός νανθρωπίσας Υός καί Λόγος το Θεο καί δι’ ατόν κριβς τόν λόγον πεδείχθη στορικς τι λήθεια καί ες ποτελον τήν πλειονοψηφίαν π.χ. γ. ωάννης Δαμασκηνός καί ληστρική Σύνοδος τς ερείας. Δέν πάσχω πό «συνωμοσιολογικό ντισημιτισμό» διότι δέν μέμφομαι κανέναν λαόν λλά μόνον τήν ξαλλαγή το ουδαϊσμο σέ σατανιστικό Καμπαλισμό καί Ταλμουδισμό πού προωθε καί διδάσκει καί σέ Πανεπιστημιακές δρες διεθνής Σιωνισμός πως καταγγέλουν ο διοι ο λεγόμενοι «ρθόδοξοι βραοι». ς πληκτρολογήσουν ο ναγνστες, γιά το λόγου τό ληθές, τίς γνωστές στοσελίδες http://www.israelversusjudaism.org καί http://www.jewsnotzionists.org/index.htm. Συμφωνε κ. Ζουμπουλάκης μέ τήν Μασονία τόν κρυπτογραφικό Θεό Μ.Α.Τ.Σ., τήν κρυπτοκρατία τς Μπίλντεμπεργκ, τς Τριμερος πιτροπς καί τν λλων Σιωνιστικν διεθνιστικν ργανώσεων; Εναι σχετο θέμα πρόσφατος γκλησις τς μερικανικς Κυβερνήσεως κατά τς γνωστς ταιρείας ξιολογήσεως τς χρηματοπιστοληπτικς κανότητος τν κρατν STANDARDS & POORS διοκτησίας το μίλου Ρότσιλντ πιλέκτου στελέχους το Σιωνιστικο λόμπυ; Μήπως νθυμεται τό νακοινωθέν το Μεγάρου Μαξίμου γιά τήν παίτησι το βραϊκο λόμπυ τν ΗΠΑ γιά τήν διαγραφή το θρησκεύματος πό τίς ταυτότητες τν λλήνων;

 

Τέλος δέν σχολιάζω τά περί καμψίας πί τς σεξουαλικς θικς καί τς δθεν μοφοβίας διότι πολύτως πιστεύω στήν μεταφυσική τν λόγων καί τν ργων νός κάστου. Πάντως εχαριστ τόν γαπητόν κ. Ζουμπουλάκη γιά τόν νέα πομείωση πού φίσταμαι πρός χάριν το ληθινο Χριστο τν Εαγγελίων καί τν γίων Οκουμενικν Συνόδων. Δέν τό ντιλαμβάνεται τι Χριστιανισμός τόν ποον προβάλλει εναι νθρωποπαθος πινοήσεως καί φυσικά νυπόστατος λλά ατό θά τό διαπιστώσει ν μέρ Κρίσεως.

 

 

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

 

 + Πειραις ΣΕΡΑΦΕΙΜ